Onze vaste activiteiten gaan er als volgt uitzien:

Zoals iedere woensdag ochtend vanaf 9.30 tot 12.00. Koffie inloop, iedereen is welkom voor een kopje koffie

En dan natuurlijk onze druk bezochte Bingo avonden: Deze hebben een vaste avond, en wel de 1ste zaterdag van de maand, in dit jaar zal het een paar maal veranderen u kunt deze verandering ook vinden op onze FB pagina.

Het spiritueel café is een avond voor iedereen die interesse heeft in het spirituele maar zeker ook voor hen die van mooie mineralen en halfedelstenen houden. zo zijn er iedere maand wel nieuwe mensen die zich aansluiten bij ons team. Gratis entree en de mensen bieden hun diensten aan tegen een vrijwillige bijdrage, loop gewoon eens binnen op de 3de zaterdag v.d maand

Natuurlijk zijn ook de landelijke feestdagen belangrijk voor de wijk.

We zullen deze dan ook met veel plezier weer gaan organiseren zoals o.a.:

Koningsdag op het plein

Pasen, met  eitjes schilderen en zoeken.

Wij proberen om de evenementen zo snel mogelijk te plaatsen soms is dat niet altijd mogelijk, maar op facebook staan ook de aankondigen

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.